فروشگاه اینترنتی معماری به منظور یاری رساندن و کمک به دانشجویان معماری با پشتیبانی 24 ساعته راه اندازی شده است، در صورت بروز مشکل یا هر گونه سوال و یا سفارش اختصاصی با شماره 09104972338 تماس بگیرید *** برای انجام پروژه های دانشجویی به صورت اختصاصی (ساخت ماکت، شیت بندی، ترسیم نقشه، مقاله، پاورپوینت، ترسیم اسکیس و راندو و تحقیق با شماره 09104972338 تماس حاصل فرمایید

بررسی ریشه ای معماری پست مدرنیسم، به همراه آثار معماران (فایل پاور پوینت)


بررسی ریشه ای معماری پست مدرنیسم، به همراه آثار معماران (فایل پاور پوینت)

بررسی ریشه ای معماری پست مدرنیسم، به همراه آثار معماران

فایل پاورپوینت در 165 صفحه

مقدمه:

پست مدرنیسم پیکره پیچیده و در هم تنیده و متنوعی از اندیشه ها ، آرا و نظریاتی است که در اواخر دهه 1960 م . سر برآورد و بعدا اندیشه های دیکانستراکشن D econstruction و مکاتب فکری غرب از جمله فمینیسم و پسا استعمارگرایی و غیره جزئ واژه پست مدرن فلسفی مطرح شدند .

پست مدرنیسم در سراسر اروپا و ایالات متحده به ویژه در محافل آکادمیک و در میان دانشگاهیان ، معماران ، هنرمندان و حتی مجریان برنامه ها و تبلیغات و رسانه های گروهی و مطبوعات اشاعه و گسترش یافت . واژه پست مدرن گفتمان های فراوان و متعددی را در پی داشته است ، روندی که همچنان ادامه دارد .

هابرماس معتقد است که ، کاربرد " پسا" بیشتر تداوم جریانی را ثابت می کند ، نه پایانش را ، همانطور که مقصود جامعه شناسان از واژه پسا صنعتی را نشان می دهد و نه پایانش را...


مبلغ واقعی 101,800 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 50,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 163

قزوین، انتهای خ نوروزیان، خیابان حج، روبروی اداره کل راه و شهرسازی، پلاک 29 واحد 6

فروشگاه اینترنتی معماری همراه دانشجو، هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما